خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

مصاحبه نویدکیا | 2

مصاحبه نویدکیا | 2
سرمربی سپاهان با اشاره به کاپیتان تیمش گفت: بازوبند را به گئورگی ولسیانی دادم و پس از آن هم پیام کاپیتان است اما این مسائل در تیم ما اهمیتی ندارد و همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

وی در مورد عدم اعتراضش به داوری خاطرنشان کرد: اوایل خیلی به من انتقاد می شد که چرا در مورد داوری حرفی نمی زنم. من از روز اول مربیگری ام با خودم عهد کردم در مسائل داوری دخالت نکنم. امیدوارم بتوانم به همین شرایط ادامه دهم. به بازیکنانم هم گفتم که انقدر خوب باشید که سایر مسائل دخالتی نداشته باشد. حتی اگر داور اوتی را علیه ما گرفت ما باید با سبک بازی مقابل آن بایستیم. من ترجیح می دهم راه خودم را بروم و امیدوارم بتوانم تا انتها خودم را کنترل کنم.

نویدکیا گفت: من سعی می کنم انسان منطقی باشم. فکر هم می کنم در تیمم چنین بازیکنی دارم. الان شاید سروش رفیعی بهتر از من باشد.

وی اضافه کرد: اگر بازیکنی مثل خودم داشتم خیالم راحت تر بود. قلبا سپاهان را دوست داشتم و از کودکی هوادار این تیم بودم. من تیم را دوست داشتم. زمانی ما چهارم و یا پنجم جدول می شدیم و می‌گفتند بهترین تیم شهرستانی. زمانی هم که ما قهرمان می شدیم می گفتند بهترین تیم تهرانی فلان تیم است. من همیشه هوادار سپاهان بودم.

نویدکیا در پاسخ به سوالی در مورد علاقه‌اش به بازی در استقلال یا پرسپولیس گفت: از کودکی سپاهانی بودم اما زمانی که کودک بودم و عموی کوچکم استقلالی بود، الکی می گفتم پرسپولیسی هستم اما در مجموع سپاهان را دوست داشتم.

سرمربی سپاهان در مورد اظهارات علیرضا مرزبان که گفته بود در صورت قهرمانی از تهران تا اصفهان پیاده خواهد رفت اضافه کرد: اعضای کادرفنی برنامه ریزی کرده اند اما من همان اول گفتم که چنین کاری نمی کنم. چرا که ممکن است ۱۲ تا ۱۴ روز به طول بیانجامد.

وی در رابطه با شانس قهرمانی تیمش گفت: اینکه در مورد قهرمانی صحبت کنیم خیلی زود است و با یک نیم فصل و ۲۸ امتیاز نمی شود در مورد آن صحبت کرد.

برچسب‌ها: سپاهان نویدکیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

55 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi